Dagen har bjudit på härlig vårsol även om det är väldigt kallt i luften, trevligt lunchmöte på Sturehof och lite spontanshopping på Zara. Hittade ett par harembyxor som jag trodde skulle sitta som en smäck men icke. Har insett att harembyxan inte är ett lättburet plagg…synd då jag tycker att det borde vara ett perfekt vår/sommarplagg till ett par schysta klackar eller flipflops och en söt topp upptill. Köpte hem dessa på bilden fast i svart och jag såg bokstavligen ut som hej-kom-o-hjälp-mig…..De åker tillbaka till affären imorgon…tyvärr…
Previous Vogue denna månad
Next Dagens tips!
